ÚČETNICTVÍ

Vedení účetnictví:

• zpracování prvotních účetních dokladů dodaných klientem (faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady jako zápočty pohledávek a závazků, splátkové kalendáře, cestovní příkazy), a to jak v české měně, tak i v měnách cizích

• vystavování daňových dokladů i faktur na základě dodaných podkladů od klienta

• kontrola účetních dokladů po formální stránce

• zpracování přiznání k DPH a záznamní povinnosti měsíčně či čtvrtletně dle obdržených dokladů klienta

• u klientů neplátců DPH – sledování obratu 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců dle zákona o DPH kvůli povinné registraci jako plátci DPH.

• evidence majetku – hmotného, nehmotného, drobného – vedení karet tohoto majektu a odpisů dle platných daňových zákonů

• měsíční výkazy hospodaření dle požadavků klienta, sledování saldokont odběratelů a dodavatelů, analýza těchto saldokont dle splatnosti či nebo jednotlivých firem, podle měn atd.

• evidence záloh a proforma faktur

• vedení skladové evidence

• inventarizace účtů

• zpracování účetní závěrky – obsahuje sestavení výkazu zisku a ztrát, rozvahy , přiznání k dani právnických osob či fyzických osob, přílohy k účetní závěrce, možnost též v jazyce anglickém či německém