Vedení účetnictví včetně poradenství

Prověřená plzeňská účetní kancelář poskytuje profesionální účetní služby právnickým a fyzickým osobám včetně účetního poradenství. Našich odborných znalostí ve světě účetnictví mohou využít nejen právnické a fyzické osoby z Plzeňského kraje, ale díky moderním technologiím poskytujeme online účetnictví i firmám z ostatních regionů.

Účetnictví přenechejte profesionálům

Přeneste veškeré starosti spojené s vedením účetnictví, mzdovou a personální agendou, daňovou evidencí i daňovým přiznáním, včetně zajištění veškerých administrativních úkonů, ekonomickým odborníkům, na které se můžete obrátit i v případě potřeby rekonstrukce účetnictví.

Účetní servis na míru

Všem klientům se snažíme zajistit optimální účetní servis na míru s podáním informací o výsledcích hospodaření, stavu závazků a pohledávek, oznámením termínu pro odvodové a oznamovací povinnosti.

Komplexní správa účetnictví

• zpracování prvotních účetních dokladů dodaných klientem (faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady jako zápočty pohledávek a závazků, splátkové kalendáře, cestovní příkazy), a to jak v české měně, tak i v měnách cizích
  • vystavování daňových dokladů i faktur na základě dodaných podkladů od klienta
  • kontrola účetních dokladů po formální stránce
  • zpracování přiznání k DPH a záznamní povinnosti měsíčně či čtvrtletně dle obdržených dokladů klienta
  • u klientů neplátců DPH – sledování obratu 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců dle zákona o DPH kvůli povinné registraci jako plátci DPH.
  • evidence majetku – hmotného, nehmotného, drobného – vedení karet tohoto majetku a odpisů dle platných daňových zákonů
  • měsíční výkazy hospodaření dle požadavků klienta, sledování saldokont odběratelů a dodavatelů, analýza těchto saldokont dle splatnosti či nebo jednotlivých firem, podle měn atd.
  • evidence záloh a proforma faktur
  • vedení skladové evidence
  • inventarizace účtů
  • zpracování účetní závěrky – obsahuje sestavení výkazu zisku a ztrát, rozvahy , přiznání k dani právnických osob či fyzických osob, přílohy k účetní závěrce, možnost též v jazyce anglickém či německém